torsdag 24 juni 2010

Huvudvärk.

Kul att vakna med huvudvärk, förkylning och fortfarande sträckning på baksida lår!?! Det är varmt ute idag, men här inne sitter jag och ska stänga ner datorn eftersom huvudvärken blir värre av den. Vad ska jag hitta på idag då mån tro? Vi ska kanske till Åmsele men vi får höra vid 12-tiden ifall det blir av eller ej. Nu ska jag äta gröt och hoppas på att huvudvärken försvinner. Det är i alla fall en glasögondag idag. Ja jag kan ju nämligen aldrig ha linser på mig så fort jag börjar känna mig sjuk eller har ont i huvudet för då förstärker linserna dessa känslor med 3000 % ungefär. Och hur kul är det att ha glasögon ute i solen då?! Inte kul alls. Fast jag klarar nog ändå inte av det ljuset idag så jag stänger in mig här inne i mörkret istället.
Ha en bra dag i solen allihopa!!!

Inga kommentarer: