måndag 14 juni 2010

Stockholm och KISS.

Kom hem ikväll efter en härlig helg i Stockholm. Synd bara att det var dåligt väder mestadels av tiden. Vi var ju och såg på KISS i lördags och de var riktigt bra!! Vi har ju tyvärr en värdelös kamera så det blev ju inte några bra bilder :( Men men.
 Andreas och Simone var peppade inför konserten ;)
Frågan är om jag och Gurra var lika peppade? Eller jo det är klart att vi var det :)
Varför fick Gurra bli halv på alla gemensamma kort? Stackarn...
Simone och Andreas trängdes i publiken..... :)
Vädret var ostadigt och publiken lika så...
KISS äntrade scenen ;)
Mmm, va gott...
För övrigt har vi käkat på Pub Anchor (såklart!) och på en massa andra ställen, gått lite på stan och mest legat och degat i Anna och Jonas lägenhet (utan Anna och Jonas då eftersom att de var hemma här i Btk). Jag var och hälsade på Tina (och Oscar) igår. Det var mysigt! De bjöd på tacos också, inte dåligt :)
Tina hemma i deras lägenhet på Liljeholmen
Vi gick ner till vattnet en sväng. Robyn joggade förbi...
Planet hem blev lite försenat och när vi kom hem så pratade jag med Sara som ville att vi skulle komma och hämta min bil där. Hon sa att det hade hänt något. Jag blev jättenervös och tänkte att det nog var växellådan igen...jag hann även gå igenom alla tänkbara scenarior om vad det kunde vara. När vi kom fram så visade det sig att hon hade tonat bakrutorna på min bil och så hade hon gjort en bilklädseltvätt och städat hela bilen (!!). Hur ofta händer det på en skala?! Otroooooligt gulligt av henne!! Det var som att få en ny bil! Nu har vi sett fotbollen och det är dags att hoppa i säng. Jag har massor att göra i veckan så bäst att jag kliver upp i tid i morgon. God natt alla!

Inga kommentarer: