torsdag 10 juni 2010

Torsdag.

Före frukosten så drog jag ut på en gå/joggingrunda. Nu har jag käkat frukost för snart en timme sedan och ska lägga mig och göra lite situps, stretcha, duscha och sedan dra till Brännfors för att hälsa på Lisa som har kommit hem :) Självklart ska jag hälsa på Sara också ;) Jag har i alla fall varit lat med duschen eftersom jag har pratat en massa med Tina här på morgonkvisten. Jag ska hälsa på henne på söndag i sthlm så vi får väl prata mer då men :) Just nu är jag bara mest ivrig över att få veta om jag kommer in på förskollärarprogrammet eller inte... Och dessutom har Depend visst släppt en ny ögonbrynspenna som jag bara måste köpa i morgon. Jag har väl antagligen för glesa bryn för ett bra resultat men jag måste ändå testa eftersom att jag själv har seriöst funderat över att uppfinna en sådan smart sak. Den här ögonbrynspennan har alltså som en kam vilket gör att endast hårstråna färgas och inte huden. Vilken toppensmart idé! Nåja, jag återkommer med en recension senare ;) Nu ska jag duscha och just ja, hänga upp tvätten ska jag ju också göra. Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer: