söndag 6 juni 2010

Premiär i Brännfors.

Igår hade vi grillpremiär hos Sara. Första gången vi riktigt var i hennes hus en kväll :)
Det var riktigt trevligt och riktigt gott :) Efter mat och en massa snacks så kom Anders och Jenny. Vi alla drog iväg till ett spökhus fast det var inte hemskt alls eftersom jag har varit där förr osv. Hur som helst så drog Anders och Jenny vidare och vi drog in till Btk och körde runt några svängar innan jag släppte av Anna hos Jonas och jag och Sara drog mot stan för att hämta Nicke. Först for vi och hämtade Saras bil också.
Jag kom hem vid 02.30 i natt och jag sov riktigt djupt. Jag vaknade kl 11 av att jag bad Gurra att slå av sin väckare. Då tittade han bara förvånat på mig och sa att det faktiskt var min väckare som lät. Haha, jag var helt död så jag fattade inte vad det var som lät. Hur som helst så slog jag av den och sedan försökte jag vakna. Om två timmar drar vi nämligen mot Fromheden för att spela fotboll. Jag är helt slut, allergisk och har träningsvärk sedan gårdagens joggingrunda :(
Nåja, ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: