söndag 20 juni 2010

Fiske.

Ja som sagt, ikväll vad jag och fiskade i Bodbyn en sväng med Anders. Jag fick en gädda, hör och häpna, som vägde hela 2,212 kg. Jag har endast fått två gäddor tidigare i mitt liv och de har väl vägt runt 0,5 kg högst. Så ikväll blev jag nöjd ;) Jag vågade inte dra upp den ur vattnet. Det fick Anders göra :)Anders är alltså min bror för er som inte vet det haha. Nu ser jag på fotbollen och funderar på ifall jag är värd lite kvällsfika ikväll eller inte. Jag har fuskat mycket med det på senaste tiden och det syns väl på vågen, men efter kvällens fiskeinsats så förtjänar jag nog ändå en pumpamacka med majonnäs, skinka och gurka på, tillsammans med ett glas o'boy ;)
Sov gott sen allesammans!

1 kommentar:

Mli sa...

Sv: TACK! :D Jo nu händer de 1000 roliga saker efter varann, man hinner nästan inte med :) Huset ligger i Ursviken nästan på samma gata som vi bor nu :P

Kolla på Stapelvägen 11 på http://maps.google.com/ så får du se vår fina gata :P