onsdag 16 juni 2010

Onsdag.

Idag vaknade jag alldeles för sent och blev så stressad eftersom jag kom på att jag skulle in på arbetsförmedlingen och skriva in mig för säkerhets skull så att jag får in lite extra pengar. Jag drog även förbi Marie och skjutsade henne till flygplatsen och sedan var jag och Anna ute och körde bil ikväll. Vi var bland annat till Bygdsiljum en sväng och tittade runt. Kom hem för ett tag sedan och nu ska jag lägga mig och läsa bara jag får död på alla tusentals mygg som är här inne. Förra veckan och i måndags var ooooolidligt då jag vaknade av alla mygg och kunde knappt sova på hela natten. Usch och fy. I morgon ska vi till Evelina vilket kommer att bli jättetrevligt, det är jag helt övertygad om :) På kvällen är det fotbollsträning och sedan är det fredag...
Lägger in en favorit som ni kan lyssna på så här på kvällskvisten. Själv såg jag ju den live...hrrrmm... (skryt).

God natt! :)

Inga kommentarer: