söndag 30 maj 2010

Nordic Rock 2010.

Usch vad jag har fullt upp hela tiden. Jag hinner knappt uppdatera. Det kommer att bli bättre snart, när skolan är över. Jag lovar ;) Hur som helst så vill jag för det första dela med mig av några bilder från utflykten till Munkviken som vi gjorde med skolan i torsdags. Vi spelade kubb, volleyboll, boule, snackade en massa, åt god mat och hade det bra!
Det var varmt så länge man höll på med något och när vi väl satte oss på stranden så blev det lugnt efter ett tag. Det blev ju till och med t-shirtväder när vi spelade volleyboll. Jag som  är en dålig förlorare förresten. Vi förlorade mot lärarna 3 av 4 matcher. Det kändes inte så bra, men det var ju roligt i alla fall. Synd bara att de inte visste att man får sparka bollen haha! Vi förlorade p.g.a. deras dåliga koll på regler. (Jag låtsas att det är så i alla fall :)
Det blev en lugn fredagskväll eftersom jag hade värsta huvudvärken under hela min livstid hittills. Usch. Jag vill aldrig att det blir så igen. Jag tog alvedon, gick och la mig, vaknade igår morse och hade lika ont då. Gurra smörjde in hela min nacke och typ halva ryggen med voltaren och sedan tog jag en till alvedon. När jag hade varit vaken ett tag så blev det bättre. Eftersom vi drog iväg på Nordic Rock i Umeå så blev jag lycklig när huvudvärken släppte. Som sagt, Nordic Rock. Hade en supertrevlig kväll! NOCTURNAL RITES gjorde ju sin första konsert på 2,5 år. Det var såååååååååååååå bra! Christoffer Rörland (nya gitarristen) var riktigt bra! Han passar verkligen in i nocen tror jag ;)
Det var roligt att höra Cut's like a knife med Stoffe från Naglfar också. Jag hade faktiskt anat att det skulle ske ;)
 Träffade också på Peter, Mange och några till. Jag vet inte riktigt vad Mange försökte göra hela kvällen men han hade en särskild pose haha.
Som sagt, en trevlig kväll. Lite för kallt för min smak men annars så. Skinnbrallorna fick ju komma till användning i alla fall :)
Nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar med den sista skolveckan!
God natt allesammans!

Inga kommentarer: