onsdag 5 maj 2010

Märkt för livet?

Först och främst: Jag vinner över Anna i bloggskrivande med hästlängder... :)
Har varit en sväng till Brännfors ikväll. Alltså till Sara. Jag tog med mig kameran för att fota de gulliga 4 kattungarna men hade tydligen glömt minneskortet i datorn så det sket sig :(
Nåja, de var i alla fall jättegulliga. Så om någon är intresserad av mörka fina kattungar så säg till :)
För övrigt så brände jag mig med locktången ikväll. Buhu. Det gjorde så fruktansvärt ont. Inte direkt men efter typ 20 min. så började det göra riktigt ont. Jag har suttit med en kall och blöt bomullspad nästan hela kvällen.
Jag tycker att låten är väldigt passande till min brännskada...

För övrigt är jag glad över att jag endast gått upp 0,5 kg på dessa veckor som jag knappt har rört mig och ätit alldeles för många gånger på grillen...
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen!
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: