lördag 1 maj 2010

Valborgs 2010.

Idag är det 1:a Maj och jag ligger just nu i soffan och vilar upp mig tillsammans med Gurra. Vi ligger och kikar på millenniumavsnittet som vi missat. Eller vi har missat två stycken så vi ska i alla fall se det ena nu.
Gårdagen var i alla fall mycket trevlig.
Vi anlände till Gurras kompis Andreas och hans Eva-Marie vid 19-tiden och då grillade vi och käkade. De hade gjort en majbrasa utanför huset som vi tände lite senare under kvällen och så satt vi och lyssnade på mycket bra musik och hade det mycket trevligt helt enkelt!
Jag gick i säng vid kl 02.00 och när jag vaknade 06.30 så hade Gurra fortfarande inte kommit i säng. Jag ringde till honom men han svarade inte. Han kom dock till sovrummet då och han hade visst somnat där ute i soffan. Nåja, huvudsaken att han inte hade försvunnit i alla fall haha.
Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll men antingen blir det lugnt eller så blir det väl inte lugnt haha. Vi får helt enkelt se.
Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: