tisdag 11 maj 2010

Trött och sjuk.

Usch så slut jag har varit idag. Jag somnade till och med på naturkunskapen. Det har aldrig hänt förr. Jag fick även en allergiattack under stormötet eftersom att folk inte kan lära sig att inte hälla en parfymflaska över sig. Grr. Under eftermiddagen började jag må mer och mer dåligt och nu ligger jag däckad i soffan och är förkyld :(
Jag ska ju åka in till skellefteå i morgon och förlänga naglarna på Attityd så jag hoppas verkligen att jag är fräsch nog för det! Hostan har börjat komma också.
Nåja, jag åt i alla fall en god middag bestående av stekt lax med citronpeppar, potatismos med morötter, hemmagjord typ remouladsås och avocado. Nu är jag redan hungrig igen och funderar på att äta upp den andra avocadon.
Jag skippade fotbollsträningen ikväll och ska se Ugly Betty samt Desperate Housewives medan jag ska bli frisk.
Ha en fin kväll allesammans!

1 kommentar:

mija sa...

potatismos är underskattat. så jävla gött :) fan va sugen jag blev på planksteeek :)

vad ska du göra i sthlm ihelg ?