onsdag 26 maj 2010

Tack och adjö.

Jag tror att jag vågar säga: Tack och adjö Hi A (förutom två lektioner till)! Jag är såååå glad om jag nu har lyckats förstå arbetet rätt. Ååååhh va skönt. Nu är det bara Ma B och engelskan kvar typ. Det ska jag klara. Det kommer jag att klara!! :) Har för övrigt varit på skolan idag och sedan drog vi in till stan, vi i festkommittén som ska fixa avslutningsfesten på skolan, och inhandlade nödvändiga saker så som dukar, servetter osv. Väl inne i stan så skulle jag fickparkera vilket resulterade i att jag backade på en stackars oskyldig bil bakom mig. Som tur var lossnade bara reg.plåten litegrann på ena sidan. Jag lämnade en lapp med mitt nr och karln som ägde bilen ringde upp mig i afton. Gurra var den som fick ordna med det senare ikväll eftersom det var hans bil stackarn, men jag är lycklig över det för jag fattar ju ingenting av sånt där :(
Nåja, jag käkade i alla fall ett skrov till middag hos Muggan innan jag begav mig hemåt och har suttit och pluggat sedan dess. Nu ska jag hoppa i säng så att jag är pigg inför morgondagens tripp till Munkviken med skolan.
God natt!

Inga kommentarer: