tisdag 25 maj 2010

Tisdag.

Igår hann jag inte skriva. Jag funderar och funderar på vad jag egentligen gjorde igår? Ja just ja, jag pluggade ju hela eftermiddagen och kvällen. Idag då? Just ja, jag pluggade direkt efter skolan och sedan så har jag varit på personalmöte på ug. Vi käkade middag och hade det trevligt :) Nu ser jag på Desperate Housewives och väntar på att Gurra ska komma hem från Stockholm. Jag hoppas att jag snart blir klar med historiearbetet så att jag kan få ha lite fritid igen ;) Jag hinner inte ens med att spela fotboll den här veckan :( Nu ska jag försöka skriva klart arbetet medan jag ser på tv:n. I morgon blir det en sväng in till Skellefteå efter skolan för att inhandla lite saker inför skolans avslutningsfest. Nä nu ballade datorn ur en sväng så plötsligt var DH slut och jag hoppar i säng ;)
Hej hopp allesammans!

Inga kommentarer: