söndag 9 maj 2010

50-årsfest.

50-årsfirande hela helgen. Eller okej, i fredags var det förberedelser inför festen men.
Igår firade vi som sagt Hans (mammas karl) som fyllde 50 år i onsdags. Det var jättetrevligt. Mycket folk och gott fika och god mat!! Jag hjälpte till att stöka fram, bort, diska osv. men jag hade lika trevligt ändå!
Vi gick och la oss vid 02-tiden i natt och jag sov ända fram till kl 13.30 idag. Jag var helt död. Men nu lever jag igen och sitter hemma i soffan. Vi ska just käka middag och sedan kanske vi ska ta oss en promenad om det inte börjar regna. Det ser väldigt mörkt och mulet ut på himlen just nu.
I morgon skulle jag ha åkt ner till Gnarp men jag stannar hemma och är med på matchpremiären istället. Vi spelar mot Bureå. Hoppas att vi vinner ;)
Ha en trevlig kväll allesammans!

1 kommentar:

Moa sa...

Hehehe... Gnarp. Får mej att tänka på Leif och Kristet utseende :)

Ha de bäst! Kram