söndag 2 maj 2010

Kullamannen.

Jag känner mig som en däckad säl ikväll. Jag vet inte riktigt varför men det går väl förhoppningsvis över.
Jag och Gurra har i alla fall planerat lite om saker i huset men vi får väl se hur det blir i slutändan :)
Jag orkade knappt vara med på fotbollsträningen som var ikväll. Jag stod mest i mål. Som sagt - en däckad säl!
Efter träningen cyklade jag hem och hämtade bilen, körde till kiosken och köpte lite lösviktsgodis. Det var sjukt längesedan jag köpte just lösviktsgodis så jag fick som ångest över vad jag skulle köpa. Nu har jag i alla fall trått lite choklad och andra goda godisar och här ligger vi nu och ser på en gammal TV-serie som heter Kullamannen. Den är från 1967 och handlar om fyra barn då de spenderar sitt sommarlov på en gård nere i Skåne. Den är svartvit och tre timmar lång men vi har väl snart sett hälften i alla fall haha. Den är ändå rätt bra!
I morgon blir det skola igen.
Sov gott sen allihopa!

Inga kommentarer: