söndag 23 maj 2010

Söndag.

Igår hade vi grillpremiär här hemma. Marie och Sara kom också hit och åt. Det var väääldigt gott och himla trevligt :) Vi spelade spel efter maten också. M.I.G på Gurras iPhone. Gurra vann och jag kom tvåa ;)
Emeli kom också senare och även Jonas. Det var ju inte vilken dag som helst. För det första så var det ju faktiskt Emelis födelsedag. GRATTIS I EFTERSKOTT GAMMGÄDDA!! 23 år... Tiden går fort! :)
Och inte nog med att det var Empans födelsedag. Vi hade klassfest också. Vi gick inte dit förrän efter kl 23 men ja, det var trevligt :) Idag vaknade jag först kl 12, klev upp och Gurra värmde upp maten som blev kvar efter gårdagen och vi satte oss ute och njöt av den till frukost/lunch. Efter vi hade ätit så drog jag till Maria en stund innan jag for hem igen och gjorde mig i ordning inför fotbollsmatch inne i stan. Vi mötte Morön City och förlorade med 4-2 :( Jag spelade 10 min. Kunde banne mig inte andas. Tror att jag fick nån allergichock eller nå sånt skit. Tog bricanyl så det blev bättre i halsen men då får jag ju hjärtklappning ett tag istället så jag blir alldeles slut. Hur som helst så kom jag hem för en stund sedan och nu ska jag sova så jag orkar med veckan som kommer. Sov så gott allesammans! :)

Inga kommentarer: