torsdag 22 oktober 2009

Snart är det halloween. Vad nu det innebär?
Jag har nog aldrig förstått det här med halloween.


Annars så har jag faktiskt suttit i telefonen rätt mycket idag.
Jag har inte världens bästa röst känner jag. Den spricker.
Har ringt Försäkringskassan som inte verkade helt nöjda med att jag inte hade sjukanmält mig redan i Måndags, men va tusan, man orkar väl inte ringa när man är dödssjuk?

Jag lagade middag själv idag för första dagen sedan jag blev sjuk.
Det blev gott men resulterade i att jag nu åter har fått feber!!!
Tragiskt att man inte ska orka NÅGONTING efter fem dagar. Visst brukar det väl ändå gå över snabbare än så här? Jaja, det är bara att stå ut.

Jag drömde för övrigt en skum dröm i natt. Ska inte berätta detaljerna, men det var ju i alla fall kul med ett beachparty på fredriksberg haha.

Nu ska jag vila en stund och ja...ligga i soffan och glo på tv.
Kul liv. Yes!

1 kommentar:

madde sa...

drömde också en sjuk dröm. om fåglar. nu är jag jätterädd för fååglar! :O

ha en fin kväll :)