söndag 4 oktober 2009

Har haft en supertrevlig helg. Jobbade i Fredags kväll och bastade sedan på Snidex med Tina och Nathalie...vi såg lite snuttar av Idol också. Riktigt trevligt!

Igår bytte Gurra till vinterdäck på bilen och jag hämtade Caje, körde in till stan och besiktade bilen. Vi gick på stan en stund innan vi drog till Granngården och snackade med Sara en stund, samt köpte kattmat där. For sedan till Marie och där umgicks vi bara och hade det bra innan det var dags för att dra och se på hockey, SAIK-Frölunda. Vi promenerade genom skogen till isladan och kom dit lagomt just före matchstart och fick se SAIK vinna! Härligt!

Efter matchen promenerade vi hem till Muggan igen och spelade galenpanna och klädde på oss i hårdrockskläder. I alla fall jag och Caje. Jag hade visserligen redan gjort mig nästan klar inför hockeyn men bytte från de trasiga jeansen till skinnbrallorna inför utgången på Nocks. Det var hårdrockskväll där. Dock var det Death-metal men Caje var snabbt uppe hos DJ:en och önskade lite Skid row osv. Vi drog förbi statt tills det stängde och sedan drog vi hem och sov. Det var för övrigt en tjej som skrek "sleazar-jävel" till mig och jag skrattade gott men jag kunde inte låta bli att prata med henne och säga att jag faktiskt tyckte hon var otrevlig som skriker sådana saker till folk hon inte känner. Hon hatade sleazerockare för att de var fjortisar och hon hade lyssnat på riktig hårdrock så mycket längre än vad jag hade gjort. Jag kanske ska tillägga att jag hade en Nocturnal Rites-tröja, skinnjacka, skinnbrallor, nitbälte och svarta högklackade skor. Mycket sleaze va? Hahaha, det var i alla fall roligt måste jag få säga.
Bakismat idag och nu jobbar jag lite.
Det snöar ute. Äntligen blir det vinter!
Ska återgå till det viktiga.
Hej hopp!

Inga kommentarer: