tisdag 20 oktober 2009

Hej hallå dagboken.
Vad ska jag skriva idag då?
Har jag gjort något vettigt?
Ja jag tycker faktiskt det.
Jag har:

* Klivit upp ur sängen
* Masat mig nerför trappen med täcke och kudde
* Lagt mig i soffan
* Ätit kräm och mackor i soffan
* Harvat och skördat min farm på FarmVille (Facebook)
* Betalat min telefonräkning
* Blivit arg på att facket ska ha så mycket pengar
* Bestämt att jag bara ska vara med i a-kassan
* Ätit tacos i soffan
* Harvat och skördat ännu mer på FarmVille
*Skrattat åt att SpongeBob SqaurePants översatts till
Sune Svamp
i "Two and a half men"
* Sett Ugly Betty i soffan
* Ätit en glasstrut i soffan
* Harvat och skördat ännu en gång på FarmVille
*Sett Desperate Housewives i soffan
* Duschat
* Bytt sängkläder
* Lagt mig i sängen

Och vet ni vad jag ska göra nu? Gissa?
Jo, jag ska harva och skörda mina hallon samt så lite ris under natten!

Imorgon är en ny dag och jag hoppas att jag orkar stå mer på benen då.
Är som sagt helt död i kroppen och i bihålorna.
Måste kolla upp om det är bihålsinflammation.

Sov gott allihopa.

Ps. Snart kommer det bilder igen men jag har dålig fantasi än så länge på vad jag ska lägga ut!

2 kommentarer:

my sa...

ja du har inte varit nån hejare på att läsa/kommentera haha!
du får börja uppdatera dig lite oftare, kanske lägga in mig som startsidan på internet?! ;)

tacktack, det blir bättre snart, med lister och kaklet som inte är på plats än! idag ska jag dit och montera ihop köksbordet, håll tummarna eller nåt? hah
jag ska till ikea på lördag!!! :D :D

my sa...

ja med bordet gick det bra! men stolarna som skulle ta 10 min att montera ihop höll vi inte riktigt deadline på ;P

PS. SÅ ÄR IKEARESAN INSTÄLLD P.G.A. DÅLIGT UPPFÖRANDE FRÅN MIN SIDA. HA HA HA. det resulterar i att JAG SKA HYRA EN BIL på hertz och köra själv! in their face!