torsdag 29 oktober 2009

Onsdag


Idag har jag gått ut med Gibson en sväng sedan drog jag, Maria  och Tina in till stan och inhandlade lite nödvändigheter inför helgen. Jag kommer att ha en utstyrsel som är utöver det vanliga kan jag lova. Hahaha. Det blir nog roligt.
Ikväll har jag dammsugit och sedan kom Tina och Maria hit så vi har prövat lite kläder och när Tina for hem så spelade jag och Maria först Yatzy och sedan ett annat tärningsspel. Riktigt trevligt var det!
Nu ligger jag i soffan och ser på tv. Ska snart sova.
Imorgon blir det att vara med Tina på förmiddagen innan jag ska ut med Gibson och sedan ska jag plugga. Hela eftermiddagen ska jag plugga! 
Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Malin sa...

Hej Katta!! Du är välkommen på ljusparty hos mig.. Onsdagen den 11 november kl 18. Meddela gärna innan måndag den 9 om du inte kan komma