torsdag 15 oktober 2009

Oj vilken dålig uppdatering av mig nu de senaste två dagarna.
Jag var i Umeå igår kväll och hade jättetrevligt!
Det var värsta polispådraget utanför Plaza eftersom massa ministrar bodde där.
Kom hem sent på kvällen och hann bara hem så hoppade jag i säng.

Idag har jag varit på skolan till kl 14 och när jag kom hem hade jag fått ett brev av sjukvården. Det var om vaccin. Jag är tydligen i riskgruppen så jag ska vaccineras nästa vecka. Jag vet inte ens varför jag är i riskgruppen men kanske för att jag är allergisk? Who knows. Jag måste fråga dem. Jag har i alla fall världens hosta ikväll så jag kanske redan har fått den...
Jag vill helst leva i oändlighet så bespara mig den sjukdomen, tack!

Kom på nyss att jag ska framföra ett tal imorgon på skolan.
Jag hade helt glömt bort det och jag måste ju säga att jag INTE är redo.
Har inte ens skrivit klart allt? Vad ska jag ta mig till?

Terese och Rebecca har varit här ikväll vilket var supertrevligt!
Kul att ses någon gång! :)

Nu ska jag gå i säng och läsa lite.
Imorgon blir det skola och sedan dra till Maria.
God natt!

Inga kommentarer: