fredag 23 oktober 2009

Jaha, god morgon säger man väl då? Eller vore kanske god dag mer rätt?
Jag har i alla fall inte sovit mycket i natt. En trasig, sne säng och två katter som ska ha halva sängen...den mindra snea sidan dessutom. Kul kul... Sängen gick sönder då jag möblerade om för någon vecka sedan men den är inte lagad än och den blir bara sneare och sneare. Gurra ska fixa den imorgon...frågan är om jag sover i gästrummet eller i soffan i natt...pust.

Idag känner jag mig rätt fräsch ändå. Jag ska snart testa febern också, få se om den dömer ut en eller. Jag hade önskat att jag hade lust och ork till att göra något en Fredag som denna, men det känns helt kört faktiskt.

Nu ska jag käka min morgongröt och ägna mig åt tvn och datorn en stund innan jag försöker plugga lite. Jag har ju trots allt missat mycket i veckan. För övrigt.
Jag sov ju som sagt inte mycket i natt, men jag måste ha haft en smart sömn. Vid kl 4 i morse var jag klarvaken och gick igenom min redovisning om hormoner i huvudet. Jag kunde allt?! Det kändes ju riktigt bra. Nu ska jag hoppas för allt i världen att jag lyckas vara ännu smartare i natt och kunna gå igenom min redovisning som vi ska ha på samhälls. Inte för att jag tror att det kommer gå då jag inte vet vad jag ska redovisa men!

Nu ska jag käka gröten som sagt...och hoppas på att jag får mig in på facebook snart. Mitt konto är nästan aldrig tillgängligt nu mera...hmm....

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

my sa...

hahah när har du sett mig irriterad? ;D i bilen påväg hem när jag skulle köpa routern? :P

ja alltså ser det ut så, då går jag inte ut på en vecka!
yes, jag ska köra försiktigt jag vill ju ändå hinna bo i läggan och inte dö innan flytten ;o men det ska ju vara plusgrader imorrn också :) :)

my igen sa...

ps. tack så mkt, det kommer att bli helbra! ;D

ps 2.ja hur kul är det att gå till chaffisen och be han köra saktare? haha