måndag 12 oktober 2009

Ja visst är det fantastiskt hur snygg man kan vara när man spelar spelet "Upp till bevis" och får utmaning i "kropp mot kropp"? Jag och Sara tog utmaningen på fullt allvar haha.
Maria kom vid middagstid och vi åt upp nästan allt av smörgåstårtan. Efter ett tag anlände Sara och Nicke som hade med sig ett stort paket. Det var en jättefin mörkbrun korg som Sara tyckte jag skulle lägga alla morgontidningar i, som jag annars har haft i en hög på kattburen. Så nu åkte kattburen iväg och istället står nu denna fina korg där. Det var även två små paket i korgen och det ena innehöll två roliga små äggkoppar och en Världsatlas. Sara tycker att det är så jobbigt när vi inte kan spela spel som handlar om städer osv, eftersom jag är helt värdelös på sådant. Jag ska nu träna dagarna i ända och bli bäst på det. OCH jag fick dessutom lära mig redan ikväll att USA inte är samma sak som Storbritanien. Hur skulle man ha kunnat ana det? Jag har alltid trott att man kan säga båda sakerna typ. Jag hade visst missförstått helt.
Efter de for hem vid 20.30-tiden så har Gurra förhört mig inför Naturkunskapsprovet som äger rum imorgon. Jag hoppas att jag klarar det någorlunda i alla fall. Jag har även hunnit med att ha telefonkonferens och nu ser vi på tv. Gurra ska få förhöra mig en gång till innan jag somnar och en gång imorgon bitti.
Nu ska jag fortsätta se på tv och ta det lugnt.
Imorgon blir det födelsedagsfirande för hela slanten! :)
Sov gott!


3 kommentarer:

my sa...

jag ska hem idag, då får jag tag i usb sladden så bilder kommer ikväll ;)
nu ska jag fara och SKURA halva läggan:(

Malin sa...

Grattis på födelsedagen, Katta!! Kraam

Din älskade bror.. Den bättre.. sa...

Du verk ju va nalta misslögom.. Dock kul att se att Nicke har börjat umgås socialt i "parmiddagsstämning"..