onsdag 21 oktober 2009

Idag är jag lite piggare och har klätt mig från topp till tå för första gången sedan i Söndags.
Är hemma fortfarande och blir hemma resten av veckan. Har bihålsinflammation. Yes...eller så inte. Men det håller nog på att gå över snart tror jag. Insåg att vi faktiskt har lov nästa vecka. Hade ju varit kul om man fick bli frisk innan dess!

Jaja, jag gillar egentligen inte listor, men Anna hade gjort den och många minnen kom fram. Så då vill ju naturligtvis även jag göra den ;)


Jag och Sara hos Sofia - 2006

I Kalles lägenhet - 2006 kanske?

Cyklandes på väg hem i somras från Ljusvattnet...

Hårdrocksfest i Östervik - 2006

Östervik 2009

Dalabo

Sara och Gurra - 2006



Anna - 2009


Jag tror också att vi hade gift oss om vi var lesbiska...

Maria Maria - 2009

Sara var är du? - 2009Kursiv
Ge mig snö. Snälla. - 2009

Gurra - 2009

Gurra - 2009

Empan min benstump - 2009

2 kommentarer:

Mli sa...

Hihi tack,du är rolig du, då måste ju Krister vara proffsfotografen då :P

Ahaha sa...

Nu fattar jag de roliga me din uppånervända bild. :P ha Ha ha (inte så jättekul:P)
Nu ska jag iväg å jobba. Jag är SKITTRÖTT! Jag ringer dig då jag slutar, bäst du svara !!!