torsdag 22 oktober 2009

Jag hade lite och göra så jag ändrade lite färger.
Måste införskaffa något flashigt program så man kan göra snygga headers.
Ni vet jag har ju inte allt, än så länge haha.
Jag tycker väl inte att det är så jäkla viktigt med en snygg header heller, men det är ju trots allt lite roligare att läsa när bloggen är snygg.

Nåja, den blir säkert bra någon gång framöver!

Gurra kom hem och vi ser just nu på inspelade
Oskyldigt dömd
från igår.

Happ, vad händer i helgen då?
Jag tror jag ska ligga hemma och vila faktiskt.

Hej hopp.

1 kommentar:

my sa...

hahahaa alltså våran lilla "diskussion" var inte ett skämt :P jag var inte nöjd och jag tror faktiskt mamma blev lite rädd för mig, men du skulle nog ha skrattat haha

nja men jens pappa jobbar där ibland, så det är bara bensinen som kommer att kosta ;D det går iofs en buss som kostar en hundring tur och retur, men kul att åka buss? ;)
vad är det för fel på din bil nu då? :P