tisdag 27 oktober 2009

Måndag


Haft en underbar dag med promenad, god mat, gott sällskap och utbildning! Kan det bli bättre?
Var som sagt först och främst ute och gick en sväng med Gibson, sedan skyndade jag mig hem, duschade och gjorde mig klar, hämtade upp Tina, drog mot Umeå där vi åt en kebabtallrik, hämtade upp en till tjej och så vidare mot Övik. Har haft jättetrevligt!


Nu ligger jag hemma i sängen och tar hand om min farm samtidigt som jag är sur över att datorn har fått fnatt. Något fel på hårddisken. Lite smått irriterande att det är så mycket fel på den fast att jag nyss köpte den typ.


Imorgon blir det kanske en promenad med Gibson och så blir det massa roligt jobb!
+ tv naturligtvis...det är ju Tisdag = Ugly Betty och Desperate Housewives! :)


Sov gott!

Inga kommentarer: