torsdag 1 oktober 2009


Fullt upp idag också, med skola och städning.
Maria kom förbi på skolan, lämnade igen ca 20 läroböcker och räknade matte en stund. Jag har ju också alltid Emeli vid min sida så det är ju kul. Idag spelade hon Patrik från "Boston Tea Party" tillsammans med ett skelett. Hade även coach-samtal idag men det var ju inte så märkvärdigt.
Efter skolan har jag som sagt städat en massa här hemma men ännu inte hunnit med att dammsuga eller skura. Det får jag ta imorgon helt enkelt.

Var hos Maria en sväng och blev oerhört rädd för Sako (Tina och Linus finskspets). Jag tappade faktiskt rösten för att jag blev så rädd haha. Trodde inte man kunde bli så rädd.
Han var ju bara leksugen men jag var INTE det.

Kom hem och funderade varför tvättmaskinen gick fortfarande efter ca. 4 timmar. Jag hade dock telefonkonferens så jag fick vänta till efter den då jag ringde Gurra och frågade vad som kunde vara fel. Han sa att jag skulle kolla att vattnet var på. Det var det INTE, konstigt nog. Jag fattar ingenting eftersom jag tvättade en tvätt just före denna och bara la i den andra direkt och satte igång den. Någon måste seriöst ha vridit om vattenkranen för det kan inte göras av sig själv, eller av till exempel en katt...Nåja, den började i alla fall tvätta och strax ska jag gå ner och kolla så den inte spolar in vatten fortfarande så det blir översvämning.
Nu ska jag räkna matte och så ska jag se på tv.
Ha det så bra!

Inga kommentarer: