lördag 24 oktober 2009

Lördag

Och här sitter jag vid köksbordet och sår lite pumpa på FarmVille. Nörd som jag är!
Vi ska dra in till Skellefteå och handla lite nödvändigheter samt hämta ut mina linser.
Nog för att det kanske också kan kallas för att handla en nödvändighet men.
Resten av dagen är oviss och vi får helt enkelt se vad som händer.
Förresten sov jag faktiskt gott i natt. Jag märkte igår kväll när jag gick för att lägga mig varför jag inte hade sovit så bra natten före. Sängen hade börjat luta mycket mer än vad den gjort senaste nätterna så vi la under lite fler böcker så gick det bra! Ikväll ska den ju som sagt förhoppningsvis vara lagad så det känns ju bra!
Nu ska vi skynda oss iväg så vi hinner handla något.
För övrigt är det så vackert ute med snö nu...jag ska ta ett kort sen!
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: