måndag 19 oktober 2009

Jag har helt enkelt inte orkat skriva de senaste dagarna.
Har haft fullt upp och varit lite hängig.
Snabb uppdatering för alla:

Torsdags: Skola. Rebecca och Terese kom på besök. Vi pratade, såg på tv och käkade Tessans kladdkaka som hon bakade här efter middagen. Mycket gott och trevligt!
Fredags: Skola. En sväng och lämna en grej hos Tesan. Emeli och Conny kom just dit också. Var hos Maria på kvällen. Vi såg tv, lyssnade på musik och hade det bara bra. Jag kände mig oerhört hängig med hosta och huvudvärk. Tog en alvedon men den hjälpte inte mycket.
Lördags: Scrapbooking-event på Edelvik från 9-15. Det var superkul och nu är jag ju fast på det också! ;) Efter eventet drog jag och Gurra till Umeå och käkade middag på Invito för att sedan ta bussen till Pär och Chatarina. Blev lite (mycket) vin och prat. Fick även se på lite trolleritrick från barnen! :) Sov på Hotel Aveny mitt i Umeå och jag ska bara tillägga att jag denna dag mådde riktigt bra för utom hostan.
Söndags: Vaknade upp pigg och kry. Vi skippade hotellfrukosten och såg istället tv. Härligt att ligga och dra sig. Efter vi checkade ut for vi på Jula, Jysk och Rusta. Jag hittade en massa saker som jag har tänkt köpa sen, när jag har pengar och ska göra om i hallen. Jag längtar! På väg hem till Burträsk började jag må lite dåligt och väl hemma prövade jag febern. 38.5. Låg i soffan hela kvällen med alvedon i kroppen som hjälpte en aning.

Vaknade upp i morse och hade 37.9 som nyvaken. Ingen skola alltså. Jag tror att jag har svininfluensan. Jag har så jääääkla ont i kroppen, huvudet, i ögonen osv. Väldigt jobbigt.

Nu ska jag titta runt lite på internet...
Ha en trevlig Måndag!

Inga kommentarer: