söndag 25 oktober 2009

Kväll

Sur och irriterad på att facebook inte riktigt fungerar som det ska. Det har typ inte gjort det på hur länge som helst. Hoppas verkligen att det bli bättre snart ;)

Det blev ingen promenad till Gurras föräldrar. Vi blev helt enkelt alldeles för trötta för det!
Jag har avverkat ett telefonmöte här på kvällskvisten och även blivit ledsen över att jag inte fick tag på de som man skulle anmäla sig till LIF-festen åt. Jag får försöka ringa imorgon istället!

Jag håller på med en del roliga saker här ikväll men eftersom det är en liten överraskning till en person så kan jag inte skriva ut det här inte. Men om någon dag kanske jag kan det.

Förresten Anna, jag ringer dig så får vi babbla lite imorgon!

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt samtidigt som jag ser på Wallander. Jag var tvungen att spola tillbaka 30 minuter så jag är rätt långt efter...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det filmen kanske? :)

my sa...

vad mysigt du har gjort med snön, julkänslan kanske börjar komma snart då ;)