fredag 9 oktober 2009

Jag lever...om det är någon som har trott något annat.
Jag är bara helt uppslukad av FarmVille som jag spelar på Facebook.
Helt sjukt hur besatt man kan bli av spel. Men jag älskar ju spel så.
Gurra lagar Chili con carne och jag väntar ivrigt på att få smaka eftersom det var längesedan sist jag fick äta det. Annars då? Jo jag var i skolan idag. Är helt slut nu och ska bara ta det lugnt här hemma ikväll. Imorgon på dagen ska jag städa och sedan ska jag invänta mina kära vänner som ska komma på sällskapsspelskväll. Jag älskar ju att spela spel som sagt, så det blir ju toppen! Jag tror att några av dem säkert bara offrar sig eftersom det snart är min födelsedag, men det gör ju inget. Huvudsaken att JAG har kul...eller...haha!

TACK ANNA - För ditt gulliga brev. Jag blev så glad att jag bara vill skriva ett direkt tillbaka...och jag har inte ens läst det än! Jag gav det till Gurra så han har gömt det till min födelsedag för jag höll inte på att kunna hålla mig... Jag ska skriva tillbaka, jag lovar :)
Nu ska jag vila en stund innan middagen...förkylning på g? Eller kanske lite MER än på g?
Ge mig styrka att motstå svininfluensan som har invaderat Skellefteå...snälla...
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: