lördag 10 oktober 2009

Ja idag är det Lördag och här sitter jag. Är helt slut.
Jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.
Jag funderar på om jag ska orka göra mig klar.
Jag funderar på vad jag ska ha för smink.
Jag funderar ännu en gång på vilka kläder jag ska ha.
Jag funderar om jag någonsin kommer kunna köpa ett hus på FarmVille.
Jag funderar på om jag kommer klara provet på Tisdag.
Måste plugga, måste plugga, MÅSTE plugga.
Jag tänker på hur fint mitt smink ligger i compacten.
Då blir jag glad.
Jag funderar på vilka som skulle komma ikväll.
Undra vilken mat det blir?
Det är alltså hos Marie.
Hmm.
Hon som för övrigt har ringt mig idag.
Kanske jag borde ringa upp.
Gurra han städar.
Städar.
Och städar.
Medan jag sitter här.
Men jag gjorde det förra gången.
Nu ska jag träna inför provet.
Efter jag har duschat?
Ja så får det bli.
Men så ska jag ju sminka mig.
Och prova linsen med brytningsfel.
Ja men efter det...det blir bra.

Ha en trevlig Lördag allihopa!

Inga kommentarer: