tisdag 27 oktober 2009

Fullt upp



Jag har det bra här i soffan framför datorn och TV:n. Vi håller på lite smått att fixa i ordning två kontor i huset. Kanske till och med att det blir tre stycken haha. Vi måste ju ha plats med allt. Helt sjukt va mycket grejer man har.
Blev ingen Brännfors i afton för bilen var inte klar och jag orkade inte byta däck på golfen istället heller.
Imorgon blir det att gå ut med Gibson kl 11, hämta Tina efter kl 12 och sedan dra in till Skeå och handla lite inför helgen. Det blir nog bra det!
Lite halvskraj att jag håller på att bli sjuk igen. Känns lite konstigt i halsen ikväll faktiskt...hmm...
Just ja, jag ska ju vaccinera mig imorgon eller på Torsdag också! Det är mycket nu!
Dessutom måste jag plugga!!!!!
Nu ska jag återgå till TV-tittandet och vara lite onyttig med godis. Jag är så hungrig jämt. Kan någon förklara varför? I snart en vecka har jag bara tänkt på mat heeeela tiden. I natt drömde jag och köttfärssås och spaghetti...
Sov gott alla!

Inga kommentarer: