fredag 31 augusti 2012

Igår fick vi besök av en grannfamilj - otroligt trevligt :) Vilka fina grannar vi har åt alla håll :)
Idag har vi varit på banken och ordnat så att jag numera har Handelsbanken istället för Swedbank. Vi har också varit förbi och kikat på lokalen inför lördagen...det ser lite tajt ut men det ordnar sig säkert.
Vi har sedan varit hemma en sväng och sorterat papper i pärmar för att sedan bege oss till mamma å Hans där vi har gjort smörgåstårtor. Okej mest mamma då. Jag har försökt att lära mig hur man ska göra...
Vi kom hem vid 23-tiden å nu ser vi Criminal minds (ett inspelat avsnitt) innan vi hoppar i säng. Millie sover sedan 21.30 så få se när hon tänker vakna å få mat...hon vaknade när vi kom hem så jag frågade "tittar du på mig? :)" då tittade hon upp för att snabbt blunda igen..sötnöt är vad hon är!
Å idag lekte hon med skallran i soffan.
Den tyckte hon var jätterolig ända tills hon helt plötsligt blev arg på den haha.
Nåja, nu ska jag se klart Criminal.
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: