tisdag 7 augusti 2012

Igår åkte jag, Millie, mormor å "morfar" Hans till Piteå för att gå på Nolia.
Spännande med en bäbis må jag säga. Särskilt då den där jäkla amningsnappen gör det omöjligt att amma offentligt...då skulle jag pumpa ut på en toa (eftersom att det inte gick att sitta på toastolen å amma då den inte hade något lock...)...folk började rycka i dörren, jag blev stressad = mjölken tog slut. Äsch tänkte jag. 110 ml brukar ju räcka... Trodde jag?! Självklart blev det inte nog så jag fick gå på en annan toa sen å pumpa ut lite till = tiden sprang iväg = jag å mamma hann se i två hallar. TVÅ av alla haha. Inredning/hantverk + mathallen. Men det räckte gott å väl för mig :)
Jag blev oerhört slut av dagen då fogarna inte ville vara medgörliga :/
I natt sov jag gott å idag efter att jag äntligen tog mig ur sängen så gjorde jag i ordning vagnen å promenerade i regnet till Maria...där var jag å Millie fram till middagstid...
Väl hemma igen så lagade världens bästa Gurra världens godaste pannkaka :)
Nu ser vi tv å Millie halvsover bredvid mig.
Imorgon ska hon kanske på hemligt uppdrag men vi får se hur det blir ;)
Ha en fin kväll allesammans! :)

1 kommentar:

emma sa...

Kör åxå me amnings napp. Å de är lite bökigt då man är på vissa ställen. De är ju skönt om man har bilen tillgänglig.