fredag 3 augusti 2012




Fullt upp har det varit i veckan minsann. I måndags var vi i Umeå och kollade upp Millies hjärta. Läkaren såg två saker. Det var öppet på två ställen var av ett av dem inte verkar vara något alls men det andra kan de vilja operera om ett år... Men det är inte säkert. Vi ska tillbaka om 6-8 veckor få se om det har stängt sig något då det kan göra det. Fråga mig inte vad det var för jag förstår inte riktigt än...
Men han tyckte inte att vi skulle oroa oss å sa att det inte var något allvarligt hjärtfel i alla fall... Så vi håller tummarna :)
På kvällen fick vi besök av min farbror Tony, Maria å kusin Linnea. Joel var nog upptagen haha,
Millie fick en fin klänning av dem men har ingen bild nu då jag skriver från telefonen!
I tisdags hjälpte Gurra Peter å Clara med tapetsering å vi åt tillsammans å så. Det blev en heldag/kväll där :)
Igår åt jag, Marie, Empan, Tindra å Sara på Ostens hus. Sen drog vi hit å Millie fick ett paket av Tindra. En body med tillhörande dreggellapp :) mycket fint är allt vi får!!
Idag har Linnéa å Carina (grannarna) varit här å av dem fick Millie en Grisbjörn. Ni vet Lotta på Bråkmakargatans gris ;)
Nu på kvällen var vi i Åbyn en sväng å Millie träffade sin kusin Lars för första gången :)


Å hans Issa som jag inte tog nå kort på tyvärr :(
Senare under kvällen kom mamma å Hans hit å de ligger just nu i husvagnen här utanför huset. De ska vara barnvakter till Millie imorgon då det är begravning för Gurras mamma...
Just nu vill inte Millie sova men vi måste det så sov så gott allesammans!


Katta

Inga kommentarer: