söndag 29 juli 2012

Vi bara myser å myser hela tiden här hemma:
Vi sover, äter, myser, byter blöjor å ser på OS...

Även katterna myser:
Både i sängen å på bordet...hmm...
Igår åkte vi ut med bilen en sväng på kvällskvisten å hamnade i Åbyn hos Peter å Clara. Där var det partaj å Gurra tog sig några järn medan jag drack coca cola å Millie bara sov i bilbarnstolen ;p
Medan vi var där så skulle Clara bjuda på Irish coffee vilket gjorde att hon behövde vispa grädde. Då de inte har packat in några saker än så skulle hon vispa grädden med en tupperware-shaker typ. Eller vad man nu ska säga... å hon skakade en liten kortis å sen tog Jon (Peters kompis) över. Han skakade också en liten stund å sen blev grädden smör:
Hahaha. Det måste vara en effektiv visp för det tg otroligt kort tid :p
Väl hemma igen så ammade jag Millsan där vid 23.30 å sen sov hon ända tills jag drog upp henne 04.45 i morse för att brösten var tegelstenar igen. Hon får då visst aldrig sova en hel natt stackarn. Men vad ska jag göra då? Pumpa är ingen höjdare tycker jag... å hon är ju då hungrig när hon vaknar :p
Sen ammade jag igen där vid 8-tiden å då låg hon kvar hos oss...å vi sov allesammans till kl 11!!!
Nu är Gurra ute å klipper gräset medan jag ser OS å myser med Millie.
Vi får se vad kvällen erbjuder.
Ha det så bra allesammans!

1 kommentar:

moa sa...

Ååååååh! Så fin hon är lillan!
Ta de lugnt med tissarna, dom ställer snart in sej på den rätta mängden mjölk, så slipper du känna som att du har två stenhårda ömmande fotbollar fastsydda på kroppen. Även bajsningen kommer att lugna sej :P Vicente sket typ heeeela tiden då han va pytteliten. Sen kommer de att ändras till att hon kanske skiter var tredje dag ist.

Kram till er!