torsdag 5 juli 2012

Idag lyckades jag faktiskt gå en sväng på marknaden!
Det var otroligt härligt :) Självklart så köpte jag ingenting eller hittade något intressant men det var i alla fall kul att kika lite :)
Jag fick sen besök av släkten - Max, Solveig och Karin - vilket var mycket trevligt :)
Middagen idag åts ute i paviljongen:
Jag älskar paviljongen. Den är min bästa vän.
Jag tror att Gurra gillar den också :)
Fast nu tror jag också att myggorna har lugnat ner sig lite vilket är bra!
Jag passade på att fota litegrann när vi var ute också men just nu får ni bara se blommorna ;)

För övrigt så är bäbis fortfarande kvar i magen och inga känningar. Eller jag fick lite sammandragningar då jag bar konsumkassarna idag men det räknas ju inte! :p
Nu sitter jag i soffan och här tänker jag nog stanna ikväll om vi inte går ut och äter jordgubbarna när Gurra kommer hem. Det beror påååå :)
Imorgon är det Burträsksvängen och jag vet inte om jag ska dit eller ej? Jag har inte bestämt mig. Lite svårt att göra det visserligen. Och vi åker ju in på specmödravården på lördag morgon kl 8 så lite nervös är jag att vi blir kvar där och då vill jag inte vara trött... Men å andra sidan vill jag ju gärna ha gjort något roligt kvällen innan om det skulle hända något! Jo jag har dödsångest. Det bara är så. Men jag längtar så innerligt efter bäbisen så samtidigt vill jag ju att det ska bli en förlossning också! Det är konstiga känslor det här.
Hur som helst så ska jag i alla fall göra en kall räkpaj imorgon som jag ska äta till middag. Kanske också en WB-ostpaj? Den brukar vara god att ha på sidan om. Mums va sugen jag blev nu!
Marie kanske också kommer och är med mig på kvällen om hon inte ska på svängen. Vi får väl se :)
Hoppas att ni alla har en toppendag å kväll!

Inga kommentarer: