lördag 28 juli 2012

Avslappnad Millie tidigare idag...
Vi fick minsann in alla glas å koppar i skåpen igår!
Å idag har Gurra dammsugit medan jag vilade med Millie. Mille som för övrigt sov till 05.45 i morse!!! Jag gav henne mat senast vid 23-tiden igår kväll innan dess. 05.45 var hon lite vaken men jag drog upp henne för mina bröst verkligen spände rejält! Å hon åt å åt å åt.
Hon har ätit varannan timme idag ungefär...å sovit där emellan.
Vi har också haft besök från Linda med familj :)
Presenter presenter.......men allt är så fint å bra som vi får. Tack allesammans!
För övrigt så vägde jag mig nyss å ja...jag vägde mig ingenting just innan förlossningen utan en vecka innan...jag skulle dock gissa på att jag säkert gick upp 1-2 kg till innan förlossningen men för att inte överdriva så räknar jag från det jag vet... Senaste vägningen så vägde jag 104 kg. Jag vägde 82 när jag blev gravid... Nu är jag nere på 88,5. Så -15,5 kg på 2,5 vecka. Det känns ju bra!! Ju mer jag går ner nu desto lättare att bli av med resten sen! Jag vill ju gärna ner till 70 kg då jag trivdes bra när jag lyckades gå ner till 72 kg våren 2010... Men det är nog inga problem bara såret på magen läker å jag kan börja träna för nu får jag inte göra det ännu. Å tyvärr håller inte fogarna så bra för promenader heller. Jag har promenerat två gånger nu och fått halta hem.
Nåja.
Nu ska jag se på tv.
Ha en fin kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: