måndag 2 juli 2012

Ännu en dag av väntan. Men en rolig väntan då Clara å Peter snart kommer på besök :)
Igår var jag sååå trött och slut att jag låg hela dagen. Men helt plötsligt kom det oväntat besök av faster Vonne, hennes Gustav och så farfar! De tvärstannade bara då de skulle vidare men det var trevligt. Förhoppningsvis kommer de tillbaka en annan dag då jag är piggare och de har mer tid ;)
Vi passade sedan på att sätta upp vår solpaviljong som det så fint heter. Med myggnät å allt! Den var lite mindre än jag trodde så det var lite svårt med möbler men vi har då satt in några nu å sen får vi se om vi köper ett möbelset eller. Vi passade på att beställa hem pizza och njuta av den där...
Kvällen spenderades framför tv:n. En vanlig kvällssyssla numera. Vi såg fotbollen och sen några avsnitt av American Horror Story. Vi har följt den första säsongen och vi vet som inte vad vi ska tycka. Vi ger den som en chans men den känns inte klockren. Rätt svår att förstå och har man inte följt alla avsnitt tror jag inte att man förstår så mycket tyvärr.
Nåja.
Idag har jag dammtorkat och Gurra har dammsugit. Vi städade ju inte före helgen så vi passade på nu. Lagom till marknaden också, då det kanske kommer spontanbesök??! Bäst att jag köper hem fika. Jag orkar inte baka ;p
Foglossningen gör sig också mer och mer påmind igen. Jag började känna av den lite förra veckan men nu är den i princip olidlig. Jag tar mig inte upp ur sängen utan att låta som om man knäpper bubblorna på sån där skyddsplast som finns i paket ni vet... Inte så kul!
Jag fick också ett roligt brev idag:
Kan de inte vänta nååågra veckor extra för att vara säkra på att vi faktiskt har fött barnet? haha.
Nu ska jag invänta främmen.
Ha en toppendag allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi väntar också! Har du varit och kollat blodtryck, urin osv nå nyligt?
Du kämpar på bra, kram Nadja