måndag 2 juli 2012

Efter besöket idag så blev vi inbjudna på grillmiddag i Åbyn. Det var otroligt gott!
Efter middagen åkte jag, Clara å Issa ner till byn å inhandlade efterrätten som blev detta:


En marängtårta med kiwi, banan, hallon och grädde på. Mumsigt å sockrigt!


Sedan spelade vi ett parti Sequence innan jag å Gurra begav oss hemåt då orken sa ifrån.
Nu ligger vi i soffan och jag ska ta mig lite kvällsfika då jag behöver något annat än sött känner jag.
Imorgon ska jag gå en sväng på marknaden om jag orkar och så åka en sväng på en loppis också - om jag orkar.
Sen ska vi till barnmorskan och då ska jag kolla blodtryck, urin osv. :) Som svar på din fråga Nadja :) och det såg bra ut för två veckor sedan så jag hoppas att det ser bra ut nu också. Jag oroar mig mest för hur mycket jag har lagt på mig viktmässigt då Jag har svårt att äta nyttigt nu. Är ju knappt sugen på något så det blir att jag äter mycket bröd å så...
Nåja. Jag vet ju hur man gör för att gå ner i vikt igen men det är klart att det vore skönt att inte ha för mycket att måsta göra sig av med för jag tror att jag kommer att ha fullt upp med annat än träning den närmsta tiden!
Sov så gott allesammans!

Katta

Inga kommentarer: