söndag 22 juli 2012

Oj vad vi låg å drog oss i sängen i morse. Efter att jag hade ammat Millie så somnade jag med henne i sängen å vi låg ända till kl 10.30...
Så det blev lax å potatis till frukost/lunch vilket såklart var mycket gott ;)
Efter lunchen kom Frida å Linnéa (från klassen :) + två kompisar till Frida på besök. Millie sov stenhårt under hela besöket haha.
Sen åkte vi vidare till morbror Björn där mormor hade gjort köttsoppa å till efterätt blev det färska jordgubbar. Mums! var det. 
Gurra kom förresten in med jordgubbar till mig idag från vårt land :)
Nu sitter vi i soffan å Millie ligger i sängen å sover? förhoppningsvis :p
Jag ska nog ta mig lite kvällsfika snart tror jag.
Trött är jag också. De är lite väl långa amningsstunder så här på kvällen. Har ammat mellan 11-00.30 varje kväll nu...å somnat efteråt medan Gurra har försökt söva Millie i hennes egna säng. Jag har dock vaknat vid 01.30 å tagit över igen... Sedan har hon somnat vid kl 02.00... Å så ska man upp vid kl 04.00 igen å amma. 
Men det är ju bara ett tag de är så här så :)
Nä  nu börjar Varg Veum å det ska vi nog se.
För övrigt känner jag mig som en pillermissbrukare nu för tiden:
Å ändå har jag ont idag...brännande känsla i höger nedre del av magen. Kanske en överansträngning sedan gårdagens promenad ner till byn?
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: