lördag 21 juli 2012

I morse möttes jag av detta när jag klev upp från sängen:
Zingo trivs på detta bord...
I övrigt så trivdes Gurra å Millie bra i sängen i morse:
Idag på dagen så har jag å Millie gått en promenad med vagnen. Ända ner till byn å Västerbottensost besökcenter där vi mötte upp pappa Gurra för att käka lunch. Vi käkade Bexeliuslax med bakad potatis och den rätten kan jag verklien rekommendera. Det var jättegott! Helt klart värt 80 kr tycker jag.
Efter lunchen gick vi å sorterade lite i Gurras föräldrars lägenhet som ska städas ur...
Väl hemma igen så fikade vi lite och lillan myste i pappas knä:
Där trivs man visst bra...
Det har varit många amningar idag så jag är lite slut. Middagen blev kl 18.30 efter att ha börjat där vid kl 17 men huvudsaken att jag fick i mig någon i alla fall :)
Imorgon väntar jag besök av Frida å Linnéa samt Tina senare på kvällen. Där emellan ska jag hinna till Brännfors å äta köttsoppa. Mums!
Nu ska vi fortsätta mysa i soffan innan det är dags för mat igen :)
...vilket det visst blev mitt i inlägget...å bråttom blev det minsann!
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: