fredag 27 juli 2012

Jag gissade redan på handstilen vem paketet var från.....och inte bara handstilen...det finns bara en som skriver Bohman utan H.... ;p Kusin Heléne!! Hon å hennes Malle hade skickat detta fina:
Jag tycker att det var toppensnyggt! Det ska ju börjas i tid!! Pappa Gurra tror ju dock att man blir psycho av att vara med i lagsporter så han hejar ju mer på att Millie blir en skidåkare eller släggkastare...jajja, vi får väl se haha ;)
Igår kväll köpte jag en godispåse med lösviktsgodis. Nu sitter jag å trår. Jäkla skit å! Jag som hade hållit upp i 10 månader å nu är jag redan inne i att äta så här en vanlig dag. Hmm...
För övrigt så har jag dammtorkat å tagit mig en dusch idag... Millie har inte velat sova å Gurra är borta så jag har mest fått sitta bredvid henne men vad gör det? ;)
Men jag funderar på om jag äter något som hon inte tål? Hon bajsar nämligen 300.0000 ggr/dag ungefär...nämen jag byter blöja ca. 1 gång i timmen bara för att hon ska slippa ligga med bajs men hon bajsar ju hela tiden... å så kräks hon ofta... Eller får hon för mycket mat? De trodde det när jag pratat med läkaren men hon ammar ju bara typ 8 minuter å suger ju inte hela tiden då... Har jag så bra mjölk? Jag som inte hade nån mjölk nyss. JAJJA. Tutten fungerar då bättre å bättre å det är ju bra för amningen har ju fungerat som tröst för henne också men nu kan tutten hjälpa till = mindre kräk å bajs kanske? Bara hon går upp i vikt ändå så!
Nu sover hon å jag ska koka mig lite kaffe å sen sortera köksskåparna då Gurra kommit hem med en hel del efter hans föräldrar. Å det vill vi ju också ha plats för.
Jag grämer mig för att jag inte ropade in ett hörnskåp igår. Det var alltså ett golvskåp (Anna om du läser så är det ett sådant som ni har i ert kök. Det som var från typ din mormor å morfar?) som gick för 100 kr! 100 kr!! Fattar ni?! Jäkla skit att jag bangade för att ropa på det!!!! Det hade ju rymt mer glas haha.
Nä nu ska jag sätta fart innan det är matdags igen :) (igår fick jag för övrigt duscha 2 gånger då jag fick spya över hela mig haha. Det är härligt det här med att mata ;)
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: