onsdag 4 juli 2012

Nää jag tog inga kort idag heller. Stackars er ;p
Ingen bäbis än - sorry att jag skriver så sent Nadja ;)
Jag försökte gå på marknaden idag men det tryckte på så otroligt mycket att jag var tvungen att åka hem direkt innan jag ens hann gå igenom halva marknaden för det gick verkligen inte.
Men inget mer än så naturligtvis. Det händer ingenting som tyder på att en förlossning är nära...
Väl hemma så åt jag fruktsallad och Sara kom förbi efter att hon hade gått klart på marknaden. Middag blev det hos mormor med henne, mamma och Hans. Å Gurra såklart ;)
Nu ligger vi i soffan hemma och ser en film...
Få se om jag orkar mig ut en sväng imorgon eller inte. Det hade ju varit kul att se marknaden men det är inte säkert att det går. Allt hänger på dagsformen numera.
Det känns för övrigt sjukt overkligt att vi med 99,9% säkerhet kommer att genomgå en förlossning inom närmsta veckan!!!
Paniken och längtan hänger över mig om vartannat.
Sov gott allesammans!

Katta

Inga kommentarer: