måndag 23 juli 2012

Idag har Millie velat vara nära oss heeela tiden hon har varit vaken. Så det har hon ju fått också. Bäbisar kan inte bli bortskämda så här tidigt har Gurra läst ;)
Om jag bara kunde komma ihåg att fokusera med kameran på rätt ställe också!!
För övrigt var jag väldigt nära en mjölkstockning i natt men den har gått över under dagen då Millie har ätit si sådär 30 ggr? 
Förresten måste jag visa att Zingo hade hittat en ny sovplats igår uppe i extrarummet:

Och tillbaka till idag igen...Anna å Marie kom förbi på eftermiddagen å Marie hade med sig dessa små söta dockor medans Annas mamma kom förbi nyss med bodyn :)
Å när som helst kommer Tina hit så nu ska jag sluta skriva men dagen har varit toppen som vanligt förutom att Millie luktar mjölk då jag har spillt kanske 10 liter över henne idag?! :p
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: