torsdag 26 juli 2012

Att ha ett sjukt barn som ska genomgå en massa undersökningar hela tiden kan inte vara kul alls. Visserligen känner jag folk som har det så och har alltid tyckt att de gjort det bra men nu när Millie har undersökts flera gånger så har jag tänkt på det extra mycket. De hör fortfarande ett blåsljud på hjärtat vilket gjorde att vi fick tid på barnkliniken idag. Därifrån fick vi remiss till att göra ett ultraljud på hjärtat i Umeå på måndag morgon.
Nu tror de inte att det är något allvarligt men de vill i alla fall kolla upp det vilket jag tycker är toppenbra!
Efter dagens undersökningar så lät jag Millie vara hemma med pappa Gurra medan jag drog på auktion i Åbyn med mamma... Jag åkte hem å matade en sväng också men det gick ju jättebra :)
Å när vi kom hem så låg detta i brevlådan.........
spännande....vem kan det vara ifrån? Å vad kan det vara i? ;) Det får ni se imorgon för nu ska jag passa på att sova en sväng ;)
Ha en fin kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: