torsdag 19 juli 2012

Vilken natt! Jag har fått sova först 4,5 timmar i sträck och sedan 2,5 timmar till. Inte dåligt. Men lillan verkar inte vara helt nöjd med endast min matning ännu så ersättningen är en bra hjälp.
Hon vill heller inte vara ensam en sekund idag helst så vi har suttit och hållit i henne princip hela dagen.
Just nu ligger Gurra med henne i sängen för att vila men de verkar då vara vakna än...
Igår tränade Millie på grimaser:
Tur att hon har ett bi att rikta sig mot...
Jag hann inte riktigt med fokuseringen på kortet men...
Å idag har vi haft besök av Pär å Chatarina m. familj :) De som har gett oss alla barnsaker å nu kom de med en låda med kläder + detta:
Och nyss kom min faster Vonne å hennes Gustav hit en sväng med detta:
Jag behöver nog aldrig handla mer haha. Mycket fint är det!
Sa jag förresten att mamma också hade handlat ett gäng med kläder? :) Det är ju toppen för mig att slippa åka och handla då jag inte gillar att göra det :)
Nu ska jag kika till gnällspiken i sovrummet få se :)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: