torsdag 19 juli 2012

Först och främst så var ju Anna å Empan här i måndags. De kom med massa presenter och prat :) Jag är jättedålig på att köpa saker till folk och får ångest när det gäller sådana saker bara så att ni alla vet...jag begär verkligen inte att få något av någon heller men tackar såklart för alla fina saker.'
Inte så smickrande bild på mig själv men. Har för övrigt vägt mig idag och jag har gått ner 10 kg redan. Kanske till och med typ 12 kg då jag inte vägde mig innan förlossningen utan någon vecka före... Bara 24 kg kvar till målvikten då ;p
Jajja.
Det är full rulle här. Med mat, vila och blöjor.
Millie är söt å jag är för tillfället otroooligt trött.
Ammade mellan 22-23 utan något vidare resultat. Mjölken blev slut och Millie var inte mätt. Tur att ersättningen finns. Vad gjorde man förr i tiden?
Nu har hon äntligen stängt ögonen lite i alla fall...få se hur länge det räcker...
Själv ska jag fika och slappna av i soffan en stund innan sängdags.
Igår var vi iväg på en utflykt till Bjuröklubb.
Lillan fick provåka i vagnen för första gången vilket inte var helt populärt till en början så vi ska försöka vänja henne med det nu få se...
På kvällen kom nyblivna morbror Anders på besök!
Idag har distriktssköterskan varit här på besök och tittat på lillan. Hon har också tagit bort mina agraffer på snittet få se... Jag har inte vågat kika på såret än...
Maria var också förbi en sväng idag å kikade på lillan samt hämtade sin cykel som varit här i ett årr tid nu :p
Vi har på kvällskvisten också varit och fikat hos Sara som fyllde år igår :) Det var mycket gott fika där :)
Nä nu ska jag lägga på ett kol...
Ha det så bra allesammans!

Inga kommentarer: