fredag 6 juli 2012

Det är en varm dag idag.
Lite FÖR varm faktiskt.
Men kul för alla er som gillar värme och ska vara på Burträsksvängen ikväll såklart :)
Själv har jag lagat mat och umgåtts med folk. Riktigt trevligt!
Ingen bäbis än heller. Det ska bli spännande att se imorgon vad de säger!!!
I eftermiddag och kväll har vi mest suttit i paviljongen:
Det var för mycket småkryp för att sitta utanför tyckte jag...
Igår njöt vi av denna efterrätt:
Och idag njöt vi av samma sak efter denna middag bestående av en kall räkpaj och en WB-ostpaj.
Mumsigt var det minsann...
- och trevligt sällskap av Marie hade vi också :)
Denna räkpaj är en favorit vill jag lova...
Men jag tror banne mig att jag uppskattade WB-ostpajen ännu mer idag. Den blev riktigt lyckad idag faktiskt! Å såsen till blev också god tycker jag :)
Jajja.
Nu sitter jag i soffan med fötterna högt upp då de är otroligt uppsvällda.
Å snart ska jag hoppa i säng för det blir ju en tidig morgon imorgon.
Pust å stånk vad jag andas högt när jag tänker på allt. Jag blir bara mer och mer nervös men jag vill ju så gärna se bäbisen också!!!!
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: