lördag 25 augusti 2012

Å vad har vi gjort idag då?
Joo, vi har vaknat, myst, gått promenad, fått besök av Marie ock fikat.
Efter att jag tog en välbehövlig dusch så beslöt vi oss för att åka till Bygdsiljum och äta middag på Westmans. Jag å Marie alltså...
Jag åt bakad potatis med skagenröra. De hade slut på den hemmagjorda skagenröran men jag fick en köpt. Å det var då jättegott tyckte jag :)
Efter middagen så köpte vi med oss en chokladbit var å åkte ut en sväng med bilen...typ runt till Västanträsk å så...
Sen hade vi tänkt åka förbi Peter i Bygdsiljum men jag ringde till Gurra och hörde hur det gick för han och Millie först...Då hade hon skrikit å vägrat äta ända sen hade åkt iväg... Hon skulle ha ätit 2 gånger under tiden så då beslöt vi oss för att jag skulle komma hem...
Hon hade såklart inte skrikit HELA tiden men i perioder...
Hon vägrar alltså ta flaskan numera... Gurra har prövat två dagar nu utan något bra resultat... Förr i veckan så åt hon men ytterst lite... Nu stenvägrade hon men var jättehungrig märkte jag när hon åt från mig... Fast hon sög ju lite extra bara för tröst också vilket gjorde att hon kräktes lite sen...
Nu sover hon sött här mellan oss i soffan men vill gärna vara nära...
Undra hur detta ska gå när jag börjar skolan om 1,5 vecka? Jag ska pröva ge henne i flaskan en gång imorgon få se hur det går...annars ska vi pröva en annan flaska osv. Det kommer säkert att gå bra...
Annars är det ju som det är...men å andra sidan ska hon ju ändå avvänjas om några månader så det SKA ju gå...Nån har säkert nått bra tips :)
Nu ser vi på Robinsson och bara myser.
Hoppas att ni har en bra kväll allesammans :)

Inga kommentarer: